Dag 11 Grand Teton - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu Dag 11 Grand Teton - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 11 Grand Teton

Door: M

04 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Las Vegas

We ontbijten goed hier, buiken even uit en vertrekken richting Grand Teton. We maken het rondje onder Jackson Lake tegen de klok in. Het deel wat boven het rondje is, zien we morgen wel als we daar langs rijden richting Yellowstone.
We stoppen bij wat uitzichtpunten en besluiten dan om de trail ‘The Hidden Falls’ aan de andere kant van Jenny Lake te lopen. Met een boot varen we het meer over en starten de trail. We komende langs de een na de andere mooie punt waar het water zich naar beneden stort en blijven foto’s maken. We lopen helemaal naar het eindpunt waar we een prachtig uitzicht hebben op de waterval, wat een geweld! Daarna lopen we nog naar de ‘Lower inspiration point’ waar we een mooi uitzicht hebben over Jenny Lake.
We vervolgen onze route langs Jackson Lake, gaan de berg op (Signal Mountain Road) om te genieten van de grote vlakten rondom de Snake river, helaas zien we geen groot wild lopen. We stoppen nog bij de stuwdam en daarna bij Oxbow bent turnout waar we pelikanen zien. We gaan dan richting Pacific Creek Road, deze weg loopt ook weer langs een riviertje. We hopen hier wat wild te zien, maar helaas…..
We vervolgen onze route naar Jackson, waar ons hotel is. De mannen duiken het zwembad in en ik heb even de badkamer voor mij alleen, ook even lekker.
We eten bij Teton Tiger, we kiezen allemaal een Indiaas gerecht en eten heerlijk! Een leuke tent, goed personeel en lekker eten, wat wil je nog meer! We lopen terug door het centrum van Jackson, een heel gezellig dorp met veel eettentjes en winkeltjes. We hebben grote plannen voor morgen (extra vroeg opstaan, zodat we nog wat wild zien), dus gaan op tijd naar bed. Welterusten!

• 04 Augustus 2017 - 14:28

Judith:

Ben héél benieuwd naar de foto's. En hoop voor jullie dat er morgen idd wild te zien is

• 04 Augustus 2017 - 18:00

Nettie En Rrob: