Dag 11 Noord West Glacier - Reisverslag uit Glacier, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu Dag 11 Noord West Glacier - Reisverslag uit Glacier, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 11 Noord West Glacier

27 Juli 2019 | Verenigde Staten, Glacier

Na toch een goede nachtrust ontbijten we achter het motel op een picknickbankje, net alsof we aan het kamperen zijn.

B is blij dat hij toch Formule 1 kan volgen hier. Dus morgen vertrekken we na de race.

Vanmorgen zijn we naar weer een ander deel van Glacier geweest: boven Lake McDonald gaan we off-road (We hebben toch de Tahoe dus daar profiteren we dan ook van). We lopen daar de Howe trail.

Voordeel is dat er bijna geen mensen komen, nadeel is wel dat we het wel een beetje benauwd krijgen hier in bear country.

We hebben al een bel gekocht die aan onze rugzak hangt en A en Me zingen de heenreis een heel repertoire van Potje met vet, tot Hazes en Billy Joel en alles wat er tussen zit!

Dus alle Grizzlyberen van noord Glacier zijn met de vingers in de oren gevlucht.

Op de terugweg zijn we moe van het zingen en zien we plots een Moose, een groot rendier. Hij schrikt net zo hard van ons en gaat er als een haas vandoor.

Na de wandeling gaan we lunchen bij Lake McDonald en brengen dan Ma en A naar het vliegveld. Zij gaan weer naar San Diego, over ruim anderhalve week zien we ze weer.

Wij gaan naar de Walmart voor ons avondeten en zijn op zoek naar een kabeltje zodat ik mijn foto's van mijn camera op mijn tablet kan krijgen zodat ik meer foto's kan plaatsen. Helaas ... zelfs na doorgestuurd te zijn naar een speciaal zaak komen we zonder kabel thuis. Ik had er 1, maar die zijn we verloren in een van de eerste hotels.

In ons motel aangekomen bereiden we de reis van morgen voor: we gaan de grens over naar Canada en moeten onze etenswaren uitzoeken. CU 2morrow!

• 28 Juli 2019 - 05:30

Judith:

Ja die beren hè, je wilt ze graag zien maar doodeng om ze tegen te komen

• 28 Juli 2019 - 10:58

Jacqueline: