Dag 21 San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu Dag 21 San Diego - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 21 San Diego

Door: M

08 Augustus 2018 | Verenigde Staten, San Diego

We starten weer rustig, maar gaan toch even op pad: La Jolla Shores gaan we bezoeken. We lopen langs het strand richting de kliffen van Torrey Pines. Er is veel zeewier hier en we verbazen ons over de grootte: er is een stuk bij wat lijkt op een halve octopus van wel een meter lang.
We zien een grote vin van een ??, gelukkig ziet B het ook, anders zou ik mezelf niet geloven. Later zie ik nog wat kleinere vinnen boven water (dolfijnen?). We lopen lekker met blote voeten door het water, de zee is warm. Later horen we van A dat er vandaag een warmte record is verbroken qua zeewater temperatuur.
We halen wat lekkers voor de lunch bij de nieuwe supermarkt om de hoek bij Ma en A.
's Middags gaan we nog even zwemmen en lekker relaxen bij het zwembad.
's Avonds gaan we, ondertussen traditie op de laatste avond in San Diego, naar een Mexicaans restaurant in Old Town. Het meest kleurrijke restaurant wat ik ooit gezien heb: beschilderde muren, gekleurde parasols en vlaggetjes overal. Zelfs de gastvrouwen zien er kleurig uit in traditionele kleding, Mexicaanser kan het niet. Er komt een zanger met gitaar bij ons tafel staan en zingt een Spaans 'Goodbye' lied, gelukkig verstaan we het niet en houden we het droog.
De laatste avond alweer, wat hebben we weer veel gezien, gereden en gedaan, mooie herinneringen ..... we zullen nog lang nagenieten!

• 09 Augustus 2018 - 15:42

Will:

bedankt dat we jullie een beetje konden volgen, goede reis terug en de groeten aan de Ma en A.