Dag 10 Kaki beach - Reisverslag uit Ierapetra, Griekenland van mareto - WaarBenJij.nu Dag 10 Kaki beach - Reisverslag uit Ierapetra, Griekenland van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 10 Kaki beach

Door: M

22 Augustus 2016 | Griekenland, Ierapetra

Blijkbaar is deze dag niet opgeslagen, dus bij deze:
We doen het rustig aan vandaag, B heeft een voetblessure dus we zullen ons programma deze week, en misschien wel de rest van de vakantie enigszins aan moeten passen.
We starten met ontbijt en balkon en gaan dan op pad voor een strand. We gaan naar Kakkos Bay hotel, daar moet een mooi strand zijn. Helaas zijn alle ligbedjes bezet, althans een deel bezet en een deel gereserveerd met een handdoek, hmmm dit vind ik sowieso niet kunnen, maar goed.
We rijden de berg af en zien hier nog twee ligbedjes en een parasol die vrij zijn. Dit strand heet Kaki beach, en is eigenlijk de monding van de Gorge of Milonas, die we deels hebben gelopen naar de Milonas waterval. Het is een heel rustig strand en alleen rechts bij de taverna zijn strandbedjes. De rest van het strand is leeg. De bedjes zijn van taverne Avra Palm en zijn gratis. Wel bestellen we wat drinken hier, maar volgens mij is dat niet eens verplicht. Na de middag krijgen we zin in iets te eten en gaan bij Avra Palm op het terras zitten. We bestellen een mix van voorgerechtjes, mmmmm hier hou ik van!, en nog een portie sardines. Beide zijn heerlijk! Vervolgens rollen we weer het straatje over, het strandbedje op. Achteraf zijn we blij dat het bij Kakkos Bay niet gelukt was: hier zitten we veel rustiger, tussen de locals, en het eten is super! We blijven de rest van de middag hier hangen.
’s Avonds eten we weer lekker bij het hotel. Daarna op het balkon luisteren naar de zee (meer hoor je hier niet ;) ).