Dag 26 Naar huis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van mareto - WaarBenJij.nu Dag 26 Naar huis - Reisverslag uit Sittard, Nederland van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 26 Naar huis

12 Augustus 2019 | Nederland, Sittard

Al weer de laatste dag .... Van te voren denk je dat je eindeloos vakantie hebt, en voor dat je het weet is het je laatste dag. Ook wel weer lekker om naar huis te gaan hoor.

We pakken onze spullen bij elkaar, duwen beide koffers in de Mustang (1 op de achterbank en 1 in de kofferbak) en gaan naar de jongens. Daar halen we nog wat dingen eruit die van hen zijn en dingen die wij over hebben. Ondanks dat de wandelschoenen ook de koffer in gaan, is er nog plaats voor Ma kostuum en winterjas (heeft hij hier niet nodig).

Wij lunchen en gaan met 2 auto's naar het vliegveld. A rijdt nog een stuk in de Mustang en bij Mission Bay ruilen B en A weer om.

Terwijl B en A de auto weg brengen checken M en M al voor Me in. We proberen ook voor B de koffer in te leveren, maar dat gaat niet.

Wanneer B en A terug zijn gaat het snel: B inchecken en weer afscheid nemen (blijft moeilijk....).

De 1e vlucht gaat snel, voor dat we het weten zijn we in Salt lake. Door al het gedoe met het annuleren van de terugvlucht hebben we nu een KLM toestel (luxer dan Delta die we eerst hadden) en stoelen met extra beenruimte. Tot onze verbazing is het vliegtuig lang niet vol. De 3e stoel op onze rij blijft vrij, dus lekker veel ruimte! Ondanks dat lukt het slapen niet, uiteindelijk heb ik gevraagd of ik op de rij achter ons mocht liggen (geen probleem) en kon B op onze rij liggen. Zo luxe hebben we het nog nooit gehad!!!

De vlucht duurde korter dan verwacht, dus in plaats van om kwart voor 3 landen zaten om 3 uur al op de snelweg. Onderweg hebben flinke plensbuien gehad en waren we blij weer veilig en wel thuis aan te komen.

Dank je wel voor de lieve reacties van de mensen die vanuit Nederland met ons mee reisden!