Dag 23 Naar San Diego - Reisverslag uit San Diego Country Estates, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu Dag 23 Naar San Diego - Reisverslag uit San Diego Country Estates, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 23 Naar San Diego

08 Augustus 2019 | Verenigde Staten, San Diego Country Estates

Weer is het vroeg opstaan: ontbijten, tanken en karren maar! Op naar het vliegveld!

De verkeersdrukte viel gelukkig mee en na even de weg kwijt te zijn, komen we ook nog op tijd bij de car rental aan. Auto inleveren en naar de balie. Ma heeft ons gisteravond al ingecheckt dat scheelt. Balie verloopt ook snel, maar dan ... rijen mensen voor de security! Na al het zigzaggen van de rijen komen we eerst langs een drugshond. Met zijn tweeën loop je naar voren terwijl een douanier met hond langs je loopt (Je zal de baan maar hebben). Wanneer we langs de beveiliging zijn blijkt gate S nog een heel eind verder te zijn: we stappen op een trein naar dat deel van het vliegveld. Ze zijn nog net niet begonnen met boarden toen we eindelijk aankwamen.

Terwijl de eerste mensen boarden horen we een hele hoop lawaai, eerst dacht ik dat er ergens geschoten werd maar wat bleek: een hoogwerker kwam naar beneden en zijn knikarm brak door de ruit vlakbij de incheckbalie. Een knappe prestatie want dat is dik glas.

De vlucht naar San Diego verloopt rustig en ook de koffers hebben we snel. Hup naar Herz waar B zijn musclecar staat te wachten: een splinternieuwe Ford Mustang GT, een 5 liter V8, 460 pk. 1 koffer past in de kofferbak, de ander op de achterbank. Wanneer we wegrijden denk ik dat er een motor achter ons staat te knorren, maar dat zijn wij zelf!!! Met veel lawaai (4 uitlaten) rijden we glimlachend door San Diego naar ons hotel.

Nadat we het zwembad en hottub hebben geprobeerd gaan we naar Ma en A. A heeft heerlijk gekookt voor ons en we kletsen lekker bij. Dan weer terug naar het hotel.

Morgen een heerlijke rustdag!