Dag 15: Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu Dag 15: Twin Falls - Reisverslag uit Twin Falls, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu

Dag 15: Twin Falls

Door: M

08 Augustus 2017 | Verenigde Staten, Twin Falls

Vandaag is het helaas al weer de laatste dag dat Ma en A met ons meereizen. Gelukkig zien we elkaar nog in San Diego voordat we weer naar Nederland gaan.
We ontbijten wederom in Old town cafe en verzamelen dan onze spullen, na getankt te hebben zijn we klaar voor vertrek.
Na een korte tussenstop in Idaho falls (de waterval viel tegen) eten we in Pontacello, de plaats waar we afscheid nemen van Ma en A. Zij gaan met de shuttlebus verder naar Salt Lake City, waar ze per vliegtuig terugreizen naar San Diego.
B en ik reizen verder, het is wel een beetje stil zo met ons tweetjes ....
Ons einddoel van vandaag is Twin Falls. Hier wacht ons een verassing: een prachtige waterval in de, jawel daar is hij weer, Snake River!
Al vanaf voor Grand Teton is deze rivier steeds bij ons in de buurt (of eigenlijk andersom, maar goed). In een behoorlijke canyon slingert hij hier door het landschap en de hele watermassa valt bij Twin Falls zo'n 65 meter naar beneden, wat een prachtig gezicht (ik zal de foto erbij zetten).
We eten heerlijk bij de Thai, recht tegenover ons hotel en gaan op tijd naar bed, want morgen is een flinke reisdag. Welterusten!

• 08 Augustus 2017 - 10:07

Nettie:

Wat een mooie reis en verhalen, als het ons lukt en we maken ongeveer dezelfde reis is dat Door jullie verhalen

• 08 Augustus 2017 - 13:52

Kim :

Wauw, mooie foto!

• 08 Augustus 2017 - 20:31

Judith:

Het verbaast me een beetje dat er in deze periode nog zoveel wat naar beneden komt vallen. Zal daar mss normaal zijn? Schitterend hè al dat water wat maar naar beneden blijft denderen. Ooit vroeg ik me af of er ook een "Uit" knop ergens zat. Grapje natuurlijk, maar ik vind het ontzettend indrukwekkend!