dag 15: kantia - Reisverslag uit Gythio, Griekenland van mareto - WaarBenJij.nu dag 15: kantia - Reisverslag uit Gythio, Griekenland van mareto - WaarBenJij.nu

dag 15: kantia

02 Augustus 2013 | Griekenland, Gythio

We starten de dag weer rustig bij het zwembad. Meestal is het 's morgens onbewolkt en tegen de middag komt er wat bewolking.  We vertrekken vandaag dus wat later. Deze keer pakt het minder goed uit, want zijn de normale openingstijden van 8 tot 7/8, bij het theater in Argos zijn ze al om 3 dicht.  we kunnen het een en ander nog redelijk goed bekijken want zowel het theater als de andere opgravingen liggen langs de doorgaande weg. Daarna reizen we door naar Tiryns. Daar staat een cyclopische muur, maar deze is niet te bezichtigen, dat heet van achter het hek. De myceense dam in Tiryns stelt ook niet zoveel voor. We vinden nog wel oude tombe zoals we in Mycene hebben gezien.  We vinden dat we onze portie cultuur wel hebben gehad deze vakantie, me dunkt, en gaan op zoek naar een mooi strandje. Deze vinden we bij Asini, een prachtig rustige baai! Hier genieten we van het heerlijke schone warme water. Terug bij de auto zien we voor ons ancient Asini en kunnen het toch niet laten om even te gaan kijken. We eten s avonds in hetzelfde visrestaurant en besluiten de avond met een ouzo op ons terras.   Ta leme!

• 03 Augustus 2013 - 20:16

Rob En Nettie:

wat een geweldige reis, we lezen iedere dag jullie belevenissen, en hopen deze reis ook nog
    eens te maken, jullie tips hebben we dan hard nodig,

groetjes