San Diego - derde dag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu San Diego - derde dag - Reisverslag uit San Diego, Verenigde Staten van mareto - WaarBenJij.nu

San Diego - derde dag

11 September 2012 | Verenigde Staten, San Diego

Seaworld in een woord: geweldig!
Ik kan er veel over schrijven maar dat haalt het niet bij de live-ervaring.
Daarom slechts een kort verslag.

's Morgens om half 11 gearriveerd. Met verbazing hebben we gekeken naar de hoeveelheid militairen die daar rondliepen. Later bleek dat er in het park een soort herdenkingsdienst was, het is 9-11 nietwaar.

B heeft zijn hoogtevrees uitgedaagd door in een aantal achtbanen te kruipen. In de Manta kwam een vrouw naast me zitten. Ze vroeg of dat mocht, ik zeg geen probleem, kan alleen zijn de ik begin te schreeuwen. Oh, zegt ze, dat wilde ik ook net zeggen. Ik weet niet wie het hardste schreeuwde, maar dat we schreeuwden staat buiten kijf!

M zag een gekoesterde wens in vervulling gaan in het Dolphin Interaction Point: ze heeft dolfijnen geaaid, zie ook foto. Er stond een hele rij mensen langs de kant van het bassin maar de dolfijnen kwamen steeds bij M boven water, mooi om te zien. B werd naar de overkant gedirigeerd om dit op foto vast te leggen.

Er zijn een drietal shows met dolfijnen, zeeleeuwen en killer whales. We hebben ze alle drie bezocht en ze waren allemaal zeer bijzonder.

Ik moet stoppen, we moeten ontbijten en dan gaan we op weg naar LA.
See you, oh nee C U moest ik van Tom schrijven, is korter.

• 12 September 2012 - 22:31

Lineke:

Wat geweldig om dat zo allemaal mee te maken!!!! Ik wil ook!!
    groeten, Lineke en Henk

• 13 September 2012 - 12:00

Nettie En Rob:

wat een leuke verhalen, nu willen wij ook weer want wij zijn niet in Seaworld geweest
    Nettie en Rob